מנהלי משאבי האנוש משתמשים באוטומציה לראיונות עובדים

קרדיט תמונה: FREEPIK

בימינו העולם עובר למערכות אוטומטיות, והדבר נכון גם לתחום כמו ניהול משאבי אנוש. מנהלי משאבי אנוש משתמשים באוטומציה כדי לראיין את העובדים, אוטומציה אשר מתאפשרת בזכות תוכנות גיוס עובדים חכמות. תוכנת גיוס עובדים מעניקה למעסיקים את השקט הנפשי בכך שהיא מסננת את העובדים בקפידה. אבל לפני הכול, כל מעסיק צריך להגדיר איזה עובד הוא מחפש עבור הארגון או החברה שלו.

אילו שאלות אתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר בוחנים קורות חיים

גיוס עובדים לתפקיד אינו עניין של מה בכך. כאשר אתם כמעסיקים מקבלים קורות חיים רבים מדי יום ביומו, עליכם לבחור את המועמדים הרלוונטיים ביותר. אם כן, ישנן כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמנו בעת חיפוש עובדים מתאימים:

  1. מה אנחנו מחפשים בעצם?

אחד הדברים הראשונים והחשובים יותר שיש לעשות הוא להגיד את מטרות התפקיד. האם מדובר בתפקיד פקידותי, מנהלי, פיתוח תוכנה ועוד. ברגע שהמעסיק מגדיר לעצמו מה הוא מחפש בדיוק, קל יותר לדעת אילו עובדים לגייס.

  1. אילו כישורים נדרשים לתפקיד?

כאשר מועמדים מחפשים משרה, הם בוחנים את דרישות התפקיד ובודקים אם הם מתאימים אליו. כדי לבצע סינון מועמדים ראשוני, מומלץ להגדיר את הדרישות – איזה ניסיון נדרש בתחום? באילו תוכנות צריך לשלוט? אילו שפות תכנות צריך לדעת? האם דרושה אנגלית טובה? וכדומה.

  1. האם המרחק רלוונטי?

מרחק מהווה לפעמים מכשול בפני העובדים. אם העבודה היא במשרד, המעסיק יחפש עובדים קרובים מבחינת מיקום. עם זאת, לעתים קיימת אפשרות לעבוד מהבית, כך שהמרחק רלוונטי פחות. מעבר לכך, במקרים שבהם העובד צריך לבצע נסיעות, יש צורך לבדוק אם יש לו רכב.

קיימת דרך קצרה יותר למצוא את העובדים שאתם מחפשים

עד כאן ראינו פרמטרים שונים שכדאי לבדוק כאשר בוחרים עובדים. אם בעבר היה צריך לעבור על קורות החיים בקפידה במטרה לאתר את המועמדים הנכונים, הרי שהיום ניתן לבצע סינון מועמדים באמצעות תהליך אוטומציה. מערכות גיוס עובדים פועלות ביעילות כדי לסנן את המועדים בהתאם להגדרות שלכם. כך שכל מה שעסק צריך לעשות הוא לרכוש מערכת גיוס חכמה המבצעת ראיונות והופכת את העבודה ליעילה ומהירה הרבה פחות. מעבר לכך, מערכות גיוס מאפשרות לחסוך זמן יקר וגם כסף. לצורך העניין, תוכנת גיוס אחת מסוגלת להחליף מספר עובדים המועסקים במחלקת משאבי אנוש.

לאחר הסינון של המערכת החכמה כל שנותר לעשות הוא להרים טלפון למועמדים המתאימים, לתאם ציפיות וכמובן ראיון עבודה. וברגע שאתם עורכים ראיונות פנים מול פנים, אתם סמוכים ובטוחים שהמערכת איתרה עובדים פוטנציאליים לתפקיד.

Civi – התוכנה שלכם לניהול קורות חיים

טובעים מרוב פניות? לא מוצאים את הידיים והרגליים בעקבות קורות החיים שצריך לארגן? קבלו את Civi, תוכנת גיוס עובדים איכותית המספקת לכם גיוס חווייתי מעין כמותו. הממשק של התוכנה נוח, מעוצב וידידותי למשתמש, וגם עובדים שאינם שולטים בטכנולוגיה באופן מלא יכולים להשתמש בו. החברה הוקמה מתוך צורך להעניק לחברות וארגונים מערכת גיוס עובדים חכמה, איכותית ומעוצבת. מנכ"ל החברה, עו"ד שי בכור, מגיע מתוך עולם הגיוס וההשמה, והוא ראה מקרוב את כל הקשיים והאתגרים שבהם נתקל צוות משאבי אנוש. כעת הוא פועל כדי לאפשר לכלל המגייסים באשר הם לעבוד בצורה יעילה ובטוחה. אם גם אתם רוצים לשפר תהליכים בחברה שלכם, הזמינו את מערכת Civi כבר עכשיו. תגלו שאפשר לחסוך בזמן ולייעל תהליכים בצורה מקצועית. היום, חברה המשתמשת במערכת תוכנה לגיוס עובדים נחשבת ליוקרתית, איכותית ומקצועית יותר מכל הבחינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן