יועץ הנדסי

reader-4507506

אני כאן כדי ללמוד כיצד להקים משרד הנדסה מבלי לרדת בדרכו של הפרילנסר המהודר. המטרה העיקרית שלי היא לחנך את הלקוחות שלי להיבטים החשובים ביותר של הנדסה כמו תכנון, ניהול הנדסי ופיתוח עסקי.

עם ניסיון ומומחיות טכנית עמוקה

מהנדסים מקדישים את זמנם בעיצוב מגוון רחב של פרויקטים של לקוחות. מהנדס יועץ יכול לתכנן פרויקט שלם כנדרש או להיות אחראי רק על מרכיב אחד בתכנון. אף על פי שיועצים רבים להנדסת נתונים יכולים לעבוד גם כמדענים נתונים, הדבר אינו צפוי.

יועצים הנדסיים עובדים בדרך כלל בסביבת משרדים, אך לעיתים קרובות מבקרים באתר הלקוח על מנת להעריך בעיות ולהשתתף בפגישות. כאשר מתרחשת בעיה כזו, נשכר יועץ הנדסי עצמאי שיסייע בפתרון הבעיה.

ניתן לחלק את שירותי ההנדסה של יועץ לשלוש כיתות

היועץ מעורב באיסוף, פרשנות ודיווח של מידע ומספק מסקנות והמלצות. יועץ הנדסי יכול לעבוד בכל תחום הנדסי, אך הוא יכול לספק ייעוץ טכני בפרויקט מסוים, כגון תכנון ובנייה של בניין חדש או מתקן חדש. חברות הנדסה נקראות לעיתים קרובות לטיפול במבנים קיימים כמו גם בפרויקטים חדשים של בנייה במהלך תקופת הפרויקט.

סוג הארגון בו עובד יועץ הנדסי קובע את התפקיד והאחריות המדויקים שהוא לוקח על עצמו. הוא יכול להיות מעורב בפיתוח תוכנית תכנון, לפקח על ייצור ובנייה, או לבצע משימות אחרות כמו תכנון ותכנון הקמת בניין או מתקן חדש.

יועץ הנדסי יכול לספק את כל שירותי ההנדסה

אך טכנולוגים בודדים יוצאי דופן יכולים לבקש אחריות זו ברוב חברות ההנדסה היועצות. מקצועות ותחומים נוספים העובדים בהנדסת ייעוץ הם: אדריכלים, מהנדסים, אדריכלים ומהנדסים בעלי מומחיות בסוג הפרויקטים הדרושים. התוצאה היא מגוון רחב של תחומים בהם יועץ מתמחה, כגון הנדסה אזרחית, הנדסת מכונות והנדסת חשמל.

השכר במחקר תואם את השכר השנתי הממוצע של יועץ הנדסי בתחומו

יועצים גרעיניים עוקבים אחריהם, עם ממוצע של 114,550 דולר שהרוויחו מהנדסי כימיה, בעוד מהנדסי חלל מרוויחים 115,780 דולר בשנה. אחרי מהנדסי התעשייה מגיעים 84,320 דולר, המשולמים ב -2,930 דולר, ואילו 2,780 מהנדסי אלקטרוניקה משלמים 89,950 דולר בשנה עבור שירותי ייעוץ. מהנדסי איכות הסביבה הם המקצוע השני בפופולריות בהנדסה, ומשתכרים 3,380 דולר בממוצע ב -41.930 דולר בשנה, ומהנדסי איכות הסביבה הם שלישיים.

ארבעה סוגים שונים של יועצי הנדסה מרוויחים משכורות שנתיות של שש ספרות, לפי הלשכה. יועץ ההנדסה באחוזון העשירי השכר ביותר מרוויח 58,000 דולר בשנה, הגבוה ביותר ששולם 60,500 דולר, עם משכורת שנתית ממוצעת של 72,300 דולר.

ברמה הנמוכה ביותר בענף הייעוץ

מהנדסים מקבלים תשלום עבור עבודה עם מהנדסים המטפלים בציוד טכני, על פי הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה. מהנדסי חומרים הם יועצי ההנדסה שנמצאים בשכר הגבוה ביותר באחוזון העשירי, עם משכורת שנתית ממוצעת של 64,200 דולר, והגבוהה ביותר היא 72,300 דולר.

ייעוץ הנדסי דורש ידע מתקדם בתחום מסוים

לכן תרצה להעסיק אנשי מקצוע בעלי תארים אקדמיים קרובים זה לזה. מקובל שחברות הנדסה לומדות הנדסה אזרחית, אם כי הן יכולות לבחור גם בתואר בהנדסת מכונות או חשמל, על פי הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה. במילים אחרות, על מהנדס להיות מומחה בתחום זה על מנת לעבוד כיועץ.

יועץ הנדסי שהוא CEM יכול להביא יתרונות גדולים לכל סוג של פרויקט הנדסי על ידי הקפדה על התחשבות ביעילות האנרגיה בכל מערכת הבניין

כאשר הפרויקט שלך עוסק ביעילות אנרגטית, יועצי הנדסה מוסמכים של LEED יכולים להוות תוספת נהדרת לצוות ההנדסי שלך.

אין שני פרויקטים זהים לחלוטין

כך שאם אתה מזמין מהנדס לכל סוג של פרויקט, זוהי דרך טובה למדוד את צלעות החברה שלך. הרעיון של יועץ שיש לו כמה פרויקטים דומים בקורות החיים שלו יכול לעזור לך לקבל מושג טוב יותר על איכות עבודתו. קביעת האם יועצי ההנדסה שלך עבדו בפרויקט דומה או לא יכולה לתת אינדיקציה טובה האם החברה שלך מסוגלת לבצע את העבודה ביעילות.

יצירת תיק מקוון יכולה לגרום ללקוחות פוטנציאליים לראות בקלות עבודות קודמות בחברת ההנדסה שלך

לקוחות ומעסיקים קודמים הם אזכורים מוצקים בהתמודדות עם יועצי הנדסה ויכולים להיות גם התייחסות איתנה. אם אתה נהנה לפתור בעיות אך לא אכפת לך להיות עצמאי, להיות מהנדס עצמאי יכול להיות הזדמנות עבודה נהדרת. אם אתה חושב להיות יועץ מהנדס, תאהב את ההזדמנות לפרנס את עצמך בדרך זו. אז אם אתה מוכן להיות מהנדס עצמאי, עקוב אחר הטיפים הבאים וברך את החברה החדשה שלך.

רוב שירותי הייעוץ וההנדסה ניתנים על ידי חברות הנדסה יועצות, אך לרוב גם על ידי מתרגלים בודדים. זכרו שזו אפשרות מוצקה אם אתם מחפשים מומחה מנוסה ובקיא בתחומכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן