אפליקציית אלי אקספרס בעברית

it-4823750

כולם מכירים את אלי אקספרס, האפליקציה / המשחק הטובים ביותר למשתמשים, שם העורך בוחר את מה שהוא הכי קל למצוא. אתה יכול לגלות את כל הפונקציות החשובות של המשחק, כגון פקדים, אנימציות, גרפיקה ועוד.

מאפיין שימושי

הוא היכולת לאתר את ההזמנה המקורית של AliExpress מדף הזמנות Shopify באמצעות תוסף Chrome של Sellers. לאחר רכישת פריט, אתה מסכים ל- Google Payments ומשלם במטבע הרצוי. אלה כוללים PayPal, מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס, דולר אמריקאי, דולר קנדי ואמצעי תשלום אחרים.

SellersDash תומך ביותר מ -170 מטבעות שונים ולקוחות יכולים לבצע רכישות עם כל אחד מהם. גם אם מטבע ברירת המחדל המאוחסן אינו דולר, תוכל להשתמש בו על סמך המטבע המועדף עליך, כגון דולר אמריקאי, דולר קנדי או כל מטבע אחר.

כדי לעקוב אחר משלוח רגיל של AliExpress, לחץ על "עקוב אחר שיטת מעקב אשראי מועדפת" והזן את מספר המעקב שלך. עם זאת, אם תבחר באפשרות זו, זה בדרך כלל אומר שאתה צריך לחכות יותר מחודש לבואך ולא תקבל קוד מעקב של עלי אקספרס כדי לעקוב אחר הנסיעה שלך.

לחץ על "קנה עכשיו" בתהליך העסקה ובדוק את הקופון, ותחסוך עוד יותר! הקדש רגע ללחיצה על "קנה עכשיו", בדוק את הקופונים ולחץ על "קנה" לאחר תהליך העסקה, היית חוסך עוד יותר!

רק משתמשים שמתקינים את אפליקציית AliExpress בפעם הראשונה במהלך תקופת המבצע זכאים לשובר. עלי אקספרס מאפשר לך להחזיר את המוצר ללא תשלום עם קבלתו אם תרצה בכך, אך רק לתקופה מוגבלת.

אם אתה מבחין בשגיאה או שאתה רוצה לבקש תכונה

כתוב לנו הודעה על ידי הקשה על חשבונך. אתה יכול לקנות גם מאמזון וגם מאליאקספרס דרך האפליקציה וגם להשתמש בשיתוף משפחתי באותו אופן כמו בכל אפליקציה אחרת. ודא שאתה יכול להשתמש בכל העוגיות שבהן תרצה להשתמש, מכיוון שהן עוזרות לנו לספק את השירות שלנו.

אם עדיין יש לך שתי דעות לגבי אנגלית ועברית וחושבים לבחור מוצר דומה, AliExpress הוא מקום מצוין להשוות בין מחירי המוכרים. מכיוון שרוב המוכרים מציעים משלוח חינם, אני חושב שתסכים לקבל אותו באינטרנט באחד המחירים הטובים ביותר.

קניות ב- AliExpress דומות מאוד לזו של אתרי קניות מקוונים אחרים כמו אמזון או eBay. זו אפליקציה פשוטה ונוחה לשימוש לרכישת מוצרים ולקנייה מקוונת בעברית.

חשוב שבעלי האפליקציות יהיו מודעים לכל האלמנטים שנוספו במהלך יצירתם

התוכנית לאליאקספרס הייתה בהתחלה, אך ככל הנראה חלו שינויים רבים בעיצוב האפליקציה ובאסטרטגיה השיווקית שלה. בואו נראה אילו שלבים במסע זה היו מעורבים על ידי ניתוח האסטרטגיה המשמשת לשיווק עלי אקספרס.

כדי להשתמש ב- AliExpress, תחילה עליך להיכנס לחשבון בחינם ולהיכנס באמצעות חשבונך. בניגוד לאתרים אחרים, שבדרך כלל כוללים את כתובת המשלוח ואמצעי התשלום בפרופיל שלך בעת הגדרת חשבון, עלי אקספרס דורש ממך להוסיף מידע זה במהלך תהליך ההזמנה.

לאחר תשלום ההזמנה בפלטפורמת המסחר Aliexpress

המוכר יארוז את הצוות להובלה ויספק אותו לסניף הדואר. לאחר תשלום הזמנה דרך פלטפורמת המסחר Aliezpress, המוכר אורז אותה להובלה ומספק אותה לחברת דואר. הירשם ל- $ 2.00 למשך יומיים של אפליקציית עלי אקספרס בעברית ובעברית – אנגלית.

אפליקציית AliExpress זמינה בעברית ובעברית

אנגלית תמורת 2.00 דולר למשך יומיים של אפליקציית עלי אקספרס. אפליקציית עלי אקספרס היא אפליקציית סלולר בחינם ופתוח למכשירי אייפון, אייפד ואנדרואיד. האתר משמש בשפות הבאות: אנגלית, עברית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית, סינית, יפנית, קוריאנית, רוסית וסינית. SellersDash תומך במספר שפות אחרות, כמו אנגלית וצרפתית, שניתן לייבא אותן גם. דוגמאות לשפות מקומיות שתומכות ב- AliExpress הן אנגלית (אנגלית), צרפתית (צרפתית), גרמנית (גרמנית), ספרדית (ספרדית), סינית (סינית) ועברית (עברית).

AliExpress אנגלית היא טובה מאוד, אם כי מדי פעם תתקלו בדקדוק שמוביל לנטילה כפולה. עם זאת, מכיוון שמדובר באתר סיני, לא תהיה לך שום בעיה להבין אותו כל עוד אתה מכיר את השפה.

חברות שכבשו את השוק הבינלאומי באמצעות האפליקציות הסלולריות שלהן

מחויבות להבטיח שלקוחותיהן יקבלו מידע בשפת האם שלהם. אם יש לך הרבה משתמשים שרוכשים אפליקציה נהדרת, זו הזדמנות מצוינת להגיע ללקוחות חדשים דרך האפליקציה שלך אם שמך ברשימה שפורסמה.

רוב הסוחרים שמוכרים מוצרים ב- AliExpress מבוססים על אמזון סין

אך ישנם סוחרים שמוכרים את סחורתם ישירות ליצרנים סינים. אנחנו תמיד מחפשים דרופ-שיפורים שיוצרים איתנו קשר מחוץ לפלטפורמת עלי אקספרס, שם הם יכולים למכור בתשלום נמוך יותר ולהפיק יותר תועלת ממוצרים שלא קיימים ב- AliExpress. כמו עלי, Wish App מחבר בין קונים מערביים לקמעונאים בסין שיכולים למכור את המוצרים הפופולריים שלהם בפחות ממה שהם היו משלמים בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן