איך לבחור מתנות לעובדים?

christmas-3026688

הכנת מתנות בעבודה יכולה להיות קשה, ואנשים רבים מתקשים למצוא את המתנה המושלמת לעובדיהם. מפתה להגיע למתנות הגנריות ביותר שיש בחיפוש אחר המתנה המושלמת עבור עמיתים לעבודה, אך הם לא תמיד הבחירה הטובה ביותר.

אם אתה לוקח את הזמן לתת לכולם מתנה אישית, כרטיס מתנה יכול לתת לעובדים שלך את החופש להוציא את מה שהם רוצים. הענקת כרטיסי מתנה לעובדים כמתנה לחג היא גם הזדמנות מצוינת עבורם להחליט כיצד הם רוצים להשתמש בהם.

כאשר אתה נותן מתנות לעובדים שלך, אתה יכול לבחור פריט שעשוי להועיל להם, כגון כרטיס מתנה לחנות מכולת מקומית, כרטיסי מתנה לקניות אונליין, או אפילו מתנות לחבר או בן משפחה.

מארזי מתנה הם נהדרים מכיוון שהם מציעים הרבה של מיני מתנות בבת אחת 

אם אתה רוצה להעניק לעובדים שלך מתנה יעילה בתקציב מינימלי, מארזי מתנה הן רעיון נהדר. שים כמה מתנות נבחרות במארז ולכל אחד יהיה את המתנות שהוא הכי מתחבר אליהם במארז.

לא חייבים להעניק מתנות רק בחג. מתנה לעובדים היא דרך להעצמת המורל של עובדיכם

ולכן מומלץ לצ'פר את העובדים גם לאורך השנה.. ולא רק באירועים חגיגיים מסורתיים. ניתן לפנק אותם מדי פעם בשובר למכולת מקומית, שובר למסעדה טובה או אפילו טיול לאטרקציה מקומית. 

בחר מתנה כללית לשני המינים וודא שהיא פונה לעובדים ועובדות כאחד

וודאו שהמתנה אינה ספציפית למגדר, אך לא גנרית במובן שהיא כללית, אפשר לחבור אביזר שולחן מותאם אישית שיכול להיות פשוט. או מתנה כמו כמו חולצת טריקו, כובע או אפילו זוג נעליים.

בבחירת מתנות לעובדים שיועילו לכם, חולצות וכובעים בהתאמה אישית הם בחירה בטוחה, משתלמת והגיונית. אפשר לחשוב על להוסיף את הלוגו של החברה שלךלמתנות שימושיות אשר העובדים שלך ישתמשו בהן בסופי שבוע – מה שיגרום לחיזוק המותג שלך.

המתנה שאתה נותן צריכה להיות בשבילם, לא בשבילך. בסופו של דבר יש לבחור את המתנה, שתעלה חיוך על פני העובד שלך ותראה לו או לה את הערכתך.

אם ברצונך לתת מתנה רק לעובד ספציפי

תמיד אפשר לתת מתנה לעובד בודד, למשל לאיש המכירות שאתה רוצה להראות לו את הכרת התודה שלך. אם בחרתם לתת מתנות לעובדים מסוימים ולא לאחרים, שקלו לעשות זאת באופן פרטי כדי שהעובד שלא יקבל את המתנה לא ירגיש מקופח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן