עבודה בישראל

כל מה שרציתם לדעת על עבודה בישראל רק באתר "עבודה עברית"

להלן סקירה של כיצד עובדים זרים בקטגוריית "מומחים" יכולים להשיג אשרות כניסה לעבודה בישראל. במאמר זה אסביר את החוקים והתהליכים המעשיים הכרוכים בקבלת אשרת עבודה זרה בישראל. לעובדים זרים יש שני סוגים של ויזה: "ויזה מיוחדת" ו"וויזת עובד זר ".

כל מה שרציתם לדעת על עבודה בישראל רק באתר "עבודה עברית"

חברות קטנות יותר יכולות גם להשיג אשרות מיוחדות להבאת עובדים זרים לישראל לתקופות ארוכות או קצרות יותר

אשרת התייר מאפשרת לבני המשפחה של העובד לשהות בישראל במהלך שהותו. אך היא אינה מאפשרת להם לעבוד בתוך ישראל. אם הקונסוליה הישראלית בחו"ל סגורה, על הסוכן לבקר בה תוך 30 יום מיום קבלת תוקף הוויזה למשך חודש לישראל, מכיוון שאם הוא לא משתמש בה תוך 30 יום, זה יפוג. לאחר כניסה לישראל וקבלת אישור עבודה לשנה שמוטבע בדרכון העובד, השלב הבא הוא לעשות את הצעד הבא. לא משנה היכן אתה גר בישראל, ודא שיש לך משרד שכור וגישה לאזור משרדים. למידע נוסף, כולל פרטים על הזדמנויות התנדבות בקיבוץ, בקרו באתר מרכז התכנית "כימת ישראל" למידע על מגורים בישראל ועוד. אחר הצהריים יכולים מתנדבים לנסוע לישראל ולהשתתף ביום העסקים האמריקאי שנערך בתל אביב, חיפה, חברון או ירושלים.

באישור סניף של ממשלת ישראל, ניתן היתר עבודה והעובד יכול לנסוע ולעבוד בחברה. אישורי העבודה הישראלים תקפים לשנה, אך ניתן לחדשם בכל עת כדי שהעובדים יוכלו להמשיך לחיות ולעבוד בארץ.

אנו ממליצים להגיש את בקשת היתר העבודה שלך למשרד הפנים הישראלי

בכפוף לתנאים המפורטים להלן, המאפשרים לך להחתים את דרכון העובד שלך. אם ברצונך להגיש בקשה להיתרי עבודה ויזות, עליך לפנות תחילה למשרד המסחר, התעשייה והעבודה הישראלי. הצוות שלנו מבין כיצד להשיג אשרת עבודה לישראל. ונעבוד קשה במהלך תהליך ההרחבה בכדי להבטיח שהמעבר לעובדים שלנו יהיה חלק ככל האפשר. אל תשכח לתקשר עם אנשים כשאתה עובד מחוץ לבית בישראל. ולמצוא דרכים ליהנות מהבית החדש שלך.

אם אתה לא רוצה לפרסם שאתה בישראל

אתה יכול לשקר למעסיק או ללקוח שלך בנושא זה. בחשבון בנק ישראלי נוכל לארגן חברת שכר הממוקמת בישראל או להפקיד שם את משכורתך. אין אמנת מס אמריקאית-ישראלית המונעת מיסוי כפול מההכנסה לעבוד, לכן עליך לשלם את חובות המס שלך בישראל לפני ארה"ב. נניח שאתה מבלה את מרבית זמנך בישראל, ואז עקוב אחר כל עבודותיך מחוץ לישראל והמדינה בה היא מתבצעת ושמור תיעוד על כך.

חברות בישראל חייבות לפנות למחלקת הפנים כדי להביא עובדים זרים לישראל, אך בארה"ב התהליך הוא הפוך.

בנוסף

על הצוות עצמו לבצע מספר הליכים לקבלת אשרת עבודה לישראל. על בעלי עסקים בישראל אסור על פי חוק להביא קרובי משפחה או חברים לישראל כעובדים זרים. המדיניות הכללית היא שלעובדים זרים יש זכות כניסה לישראל לצורכי העסקה. לכן, כל עובד המעוניין לעבוד בישראל חייב לקבל אישור עבודה לפני כניסה לישראל ולהיפך.

אתגר גדול עבור הרשויות בישראל הוא לזרז את תהליך קבלת אשרת העבודה בשל צרכי הביטחון הישראליים, המחייבים בדיקת רקע לפני הכניסה.

אך למי שמקווה למצוא עבודה בישראל יש סיכוי טוב למצוא את עצמו באנגלית

גם אם אינו דובר עברית. אפשר לעשות זאת, אך הדרך הטובה ביותר להתחיל בחיפוש העבודה שלך היא לחפש באתרי חיפוש עבודה בישראל. חיי העבודה מובילים לישראלים רבים המדברים אנגלית טובה, ורבים מהם עובדים בארצות הברית, קנדה ואירופה.

כמובן, הטכנולוגיה המאפשרת להם לעבוד בישראל במהלך חייהם קיימת כבר שנים. משרות אמריקאיות המספקות הזדמנויות לאמריקאים המעוניינים להעביר את משרדיהם בארה"ב לישראל, וגם לאלה המעבירים אותם מחדש.

ישראל מייצרת מספר רב של עובדים מיומנים מדי שנה

והגולים חייבים לבלוט מהקהל אם הם רוצים להבטיח מקומות עבודה במדינה. תהיה להם תחרות רבה, שכן ישנם ישראלים מיומנים רבים המתחרים גם על המשרות הזמינות. חלק מהמקומיים מתקבלים לעבודה באמצעות גולים, אך חלקם לא, בגלל יוקר המחיה והיעדר מקומות העבודה.

כל מה שרציתם לדעת על עבודה בישראל רק באתר "עבודה עברית"
כל מה שרציתם לדעת על עבודה בישראל רק באתר "עבודה עברית" צילום: pixabay

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן