עורך דין מקצועי בתחום נדל"ן

מעורבות בעסקת נדל"ן יכולה להיות מאיימת, במיוחד אם הרכישה או המכירה נעשים כדי להבטיח מכירה. עורך דין בעל ניסיון בתחום הנדל"ן יכול לפשט את התהליך ולהקל עליכם להמריא מהנכס הקודם ולעבור לביתכם החדש. בנוסף לשכירת סוכן נדל"ן שיעזור לך לנהל משא ומתן על העסקה, כדאי לשקול גם שכירת עו"ד נדל"ן שיעזור לך בתהליך.

לדוגמא

אם יש לך פסק דין נגדך או אתה מגיש בקשה לפשיטת רגל, טובתך לבקש ייעוץ מעורך דין מקרקעין בניו יורק. כאשר אתה קונה בית בניו יורק, תצטרך למנות עורך דין שינהל משא ומתן על הסכם המכר וייצג אותך בסגירה. תפקידו הרגיל של עורך דין בקניית בית בניו יורק עלול לגרום לבלבול במקום בו מסתיים תפקידו של סוכן הנדל"ן ומתחיל תפקידו של עורך הדין.

עורך דין מקרקעין מצויד להכנה ואימות של מסמכים הקשורים לחוזה המכר

מסמכי משכנתא, מסמכי רכוש ומסמכי העברה. עורך דין מקרקעין מתמחה גם במקרי הונאה כמו הונאת גילוי והונאת משכנתא ומתמקד בדיני שימוש בקרקע, חלוקה ושימוש בקרקע. במדינות רבות ובמנהגים מקומיים, עורכי דין אינם נדרשים להשתתף בעסקאות נדל"ן, אך בניו יורק, קונים ומוכרים יכולים להיות מיוצגים על ידי עורכי הדין שלהם.

עורכי דין נדל"ן חייבים לקבל תואר דוקטור למשפטים מביה"ס מוסמך של לשכת עורכי הדין האמריקאית

להשיג רישיון לשכת עורכי דין ולעבור את בחינת הלשכה. רכישת רישיון מקרקעין מאפשרת לעורך דין להחזיק ברישיון שלו כסוכן נדל"ן מורשה, שותף, מוכר או שותף של חברה. חל איסור על מתווכים לחלוק עמלות עם עורכי דין, אך לא עם עורכי דין המורשים כסוכני נדל"ן, מכיוון שעורכי דין אינם מודעים לחובותיהם האתיים שלהם ואינם יכולים להתנהג כמתווכים ועורכי דין באותה עסקה.

אגף עורכי הדין האמריקני מכונה אגף דיני מקרקעין, נאמנות ורכוש. עורכי דין לעסקאות מטפלים בעסקאות, כמו רכישת בית או דירה. עורכי דין מטפלים בסכסוכים בין אנשים כמו בעלי בתים, דיירים, לווים, משכנתאות ושכנים.

הלקוחות נעים בין רוכשי בתים ראשונים עצבניים לשחקנים מנוסים בשוק הנדל"ן המסחרי ועד בעלי בתים שנקלעו לסכסוך נדל"ן עם שכניהם

זה ההיבט המעניין ביותר בחיי היומיום שלי לעבוד עם לקוחות ולהדריך אותם בנושאים הנדונים. כשותף, אני צפוי לטפל בכל ההיבטים של חשבון הלקוח באמצעות התייעצויות עם שותף שהוקצה, במידת הצורך.

אם מתווך מנוסה מציין שפסקה בחוזה המכירה מתייחסת להחזרת פיקדונות רציניים, הוא יגלה מה קרה ביחס לניסיונו. למרות שהמקרים והעסקאות דומים, חלק מההיבטים זהים.

Takeaways מפתח עו"ד נדל"ן צריך להיות מוכן לעיין בכל המסמכים שנחתמו לפני השלמת רכישת נכס

עליך לבדוק את הפורמליות מראש ולהודיע לך על כל בעיה או מחדל בתיעוד. לאחר שנחתם החוזה, על עורך הדין לעשות כמה דברים כדי להתכונן לסיום. עליכם לשלם לא רק עבור בדיקות בית (כולל בדיקות טרמיטים, בדיקות אסבסט, בדיקות עובש, ופקודות וכללים שונים אחרים במחוז ניו יורק), אלא גם עבור חיפושי כותרות, שיעבודים ושיעבורי נכסים ודמי חיפוש אחרים. עורך הדין שלך יכלול גם נהגים נוספים בחוזה כאשר התנאים מנוהלים עם המוכר.

ייעוץ לעורך דין נדל"ן במחוז ניו יורק יכול לסייע במניעת בעיות משפטיות שונות ברחוב

לקבל התערבות משפטית מוקדמת בסכסוכים ולהגן על השקעתך, תוך הגבלת החשש לזמן וכסף. אם לא היה לך עורך דין נדל"ן משלך בניו יורק שינחה אותך בתהליך, בין אם מדובר בבית או בנכס זה יהיה התאבדות.

עם מספר עצום של תחומים משפטיים לבחירה

זו לא משימה קלה עבור עורך דין שאפתן לדעת איזו תחום הוא הטוב ביותר עבורו. עורך דין אינו יודע לאתר ליקויי בתים, לנהל משא ומתן על תיקונים או לבצע אף אחת מעשרות המשימות האחרות שקונים ומתווכים מנוסים רגילים לבצע על בסיס יומי. הם לא מכירים שכונה מסוימת, הם לא יודעים לעשות ניתוח שוק השוואתי, איך להוציא חוזה נדל"ן או אפילו איך להציג סוכן למקצוע הנדל"ן.

רכישת תואר במשפטים אינה נדרשת

אך יכולה להוביל להזדמנויות קריירה נוספות. הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה מציינת כי עורכי דין שצוברים ניסיון בעבודה לפני לימודי משפטים יכולים להפוך את עצמם למושכים יותר עבור מעסיקים פוטנציאליים. קורסים טרום משפטיים מקנים לסטודנטים את כישורי התקשורת האנליטיים והעל-פה שהם זקוקים להם בכדי להיכנס לפקולטה למשפטים.

דרישות ההלכה כוללות טיוטות אסטרטגיה

הופעות בבית משפט, הצהרות עד ודיווח על לקוחות. כעובד חדש, יש להגיש את רוב המחקרים המשפטיים מכיוון שהמשרד מעסיק עורכי דין בעלי חיוב נמוך בכדי להשלים את העבודה עבור לקוחותיו במהירות האפשרית.

סיכוי גדול יותר של שותפים למלא תפקיד פיקוח בנוסף למסמכים ולפעילויות אחרות. הם בוחנים ומעבדים מסמכים משפטיים, הגשות וכמובן מעדכנים את לקוחותיהם על תנועות.

עורכי הדין שלנו בסטטן איילנד יכולים לסייע לכם בסגירת נדל"ן מסחרי ומגורים ב- Merlino Gonzalez Law

נוהג עם משרדים בניו יורק ובניו ג'רזי. המשרד מורכב מעורכי דין מסורים וצוות אדמיניסטרטיבי חזק עם ניסיון בתחום הנדל"ן. אנו מייצגים קונים, מוכרים, דיירים ומשקיעים במגוון עסקאות נדל"ן חשובות, בין אם מסחריות ובין אם פרטיות, ועובדים בצמוד ללקוחותינו כדי להגן על אינטרסים משפטיים ופיננסיים. עורכי הדין המסורים שלנו שמחים לסייע לכם בין אם אתם מחפשים יותר מקום בעסק שלכם, צורך הולך וגובר במסמכי נדל"ן, משכנתא לבית חדש או השקעה בנדל"ן מסחרי.

ב -1 באפריל 2009 הוחלף קוד האחריות המקצועית של ניו יורק לעורכי דין על ידי כללי ההתנהגות המקצועיים של ניו יורק

על פי קוד האתיקה האמריקני של לשכת עורכי הדין. הקוד קובע שיטות לעורכי דין לקבל הסכמה מדעת מכל הצדדים ולפתור ניגודי עניינים. עורכי הדין המסורים הללו, עם הידע העמוק שלהם ותשומת הלב הקפדנית לפרטים, ישמחו אתכם לשים בהם את אמונכם.

למידע נוסף אודות https://www.harelaw.co.il/ נא להעיף מבט ב- harelaw.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן