כרטיס ביקור דיגיטלי חינם גוגל

digital-marketing-1725340

PC, אמולטור אנדרואיד פופולרי המשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטלי ככרטיס הביקור העיקרי שלו עבור מכשירי אנדרואיד ו- iOS, כמו גם Windows ו- Mac OS X.

אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית זו מציעה מספר תכונות עיקריות המסייעות לה להתבלט

בשוק עמוס להפליא. כונן גוגל נותן לך את היכולת ליצור כרטיסי ביקור משלך, גם אם אינך רוצה ליצור כניסה מאפס. Knowee היא אפליקציה חינמית לאנדרואיד, iOS, Windows, Mac OS X ו- Windows Phone. אתה יכול להדפיס את העיצוב שלך ויש לו מגוון אפשרויות לנסות כמה כרטיסי ביקור שאתה רוצה.
עבור פרטים מורחבים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי חינם גוגל נא לבקר ב- digitalbcard.co.il

אם אתה מעדיף לעבוד עם Photoshop

נסה מדריך זה כיצד לעצב כרטיס ביקור או להשתמש באפליקציית Google Drive בחינם לאנדרואיד, iOS, Windows, Mac OS X ו- Windows Phone כדי ליצור את העיצוב שלך. כרטיס ביקור דיגיטלי זה כולל קוד QR מעצב אותו תוכלו להדפיס על כרטיסי הביקור שלכם. הקוד לעולם לא יפוג, כך שאם אתה שומר אותו בטלפון או במחשב, ניתן להדפיס אותו תוך דקות ספורות. לאחר מכן משלמים לבית הדפוס, שמביא את הכל לחיים ומדפיס עבורכם.

כדי להבטיח שאתה מאחסן את כרטיסי הביקור שלך בצורה דיגיטלית, עליך להשתמש בעל כרטיס ביקור דיגיטלי. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב שלך, כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך יהיו בחשבון Google Drive שלך. בלחיצות ספורות בלבד על המחשב או הטלפון הנייד, תוכלו לנהל כרטיסי ביקור מנייר ולהפעיל ולכבות אותם תוך מספר דקות.

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לך לערוך את הכרטיסים שלך בכל עת והוא מושלם לאיחוד כל חשבונך ופרטי ההתקשרות שלך לתצוגה יחידה כך שהם תמיד מעודכנים עם פרטי הקשר האחרונים. SnapDat מאפשר לך גם ליצור מספר כרטיסי ביקור דיגיטליים, ומאפשר לך גישה נוחה לכל אנשי הקשר והמידע שלך כגון כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל ועוד. ניתן גם לשתף אותם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, גוגל + ולינקדאין.

אם אתה זקוק לכרטיס דיגיטלי או רק רוצה לארגן את כרטיסי הנייר שלך

כדי לסרוק מספר כרטיסים, יש הרבה סורקי כרטיסי ביקור שעושים את העבודה. אחד מהם הוא כרטיסי הביקור הדיגיטליים שאתה שולח בדואר אלקטרוני, מה שמכונה כרטיסי ביקור אלקטרוניים. אם אתה יוצר מפת ברירת מחדל בתחתית התיבה צור מפה, עליך רק למלא את המידע. ניתן גם ליצור את כרטיסי הביקור שלך באפליקציות אחרות כגון Google Docs, Dropbox, Google Drive ואפליקציות סלולריות פופולריות אחרות.

כשאתה יוצר רקע וירטואלי

הוא מציג קוד QR וקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. כל מי שמתקשר יכול לראות אותו ולסרוק אותו באמצעות הטלפון שלו. אם אתה משתמש ב- HiHello, באפשרותך לשלוח בדוא"ל את כרטיס הביקור הדיגיטלי למשתמשים אם אין צורך בקודי QR או קישורים.

אם אתם מעוניינים לבצע את המעבר מנייר לכרטיסי ביקור דיגיטליים

תוכלו להירשם ל- HiHello כאן. כדי לקבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי של גוגל לאנדרואיד או iOS, פשוט גשו לחנות Google Play, חפשו "HiHello" והורידו את האפליקציה. האפליקציה מעולה לאחסון וחיפוש פרטי הקשר שלך, מכיוון שהיא זמינה במכשירי Android ו- iOS כמו גם ב- Windows Phone ו- Mac.

למפגשים מדהימים

עליך להשתמש במחזיק כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך כדי לוודא שכרטיסי הביקור שלך לא מפספסים. אם אינך משתמש בסורקי כרטיסי ביקור או באפליקציות – תוכל גם לסרוק ולשמור כרטיסי ביקור עבור אנשי הקשר שלך ולהוסיף פגישות ככרזות ליומן שלך. מדריך זה יכסה את כל היסודות של מהו כרטיס ביקור דיגיטלי, היתרונות והחסרונות של הפיכתם לדיגיטל וכיצד ליצור ולשתף משלך.

שירותי עיצוב והדפסה יכולים להיות יקרים מאוד

אך אדובי ספארק מאפשרת ליצור כרטיסי ביקור בחינם. ל- Word יש מגוון רחב של תבניות כרטיסי ביקור של צד שלישי וכמה מתבניות העסק והכרטיס הטובות ביותר. אנו מסבירים כיצד לבנות כרטיס ביקור אלקטרוני, כמו גם את היתרונות והחסרונות של סוגים שונים של כרטיסים, כגון כרטיסים דיגיטליים וכרטיסי הדפסה.

זהו קורא כרטיסי ביקור פשוט ופשוט הסורק את הכרטיס שלך ושומר אותו ברשימת אנשי הקשר המקומית של ה- iPhone שלך

אפליקציה אינטואיטיבית זו מסוגלת לסרוק ולקרוא את הכרטיס, מה שמקל על החלפת כרטיסי ביקור דיגיטליים עם אחרים. אתה יכול גם לשתף את הכרטיסים שלך ישירות עם כל אחד, גם אם אין לו אפליקציה. המחיר הממוצע של כרטיס דיגיטלי בחינם בשוק האמריקאי הוא בדרך כלל כ- 78 דולר, אך בדרך כלל הוא פחות ממחצית מכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן