איך פותרים סכסוכים במשק חקלאי?

corn-field-440338

דיון בפתרון סכסוכים כשיש פוטנציאל אמיתי לסכסוך

הוא דרך ארוכה לעבור להתגבר על סכסוכים כאשר הם מתעוררים. להקשיב היטב, לשאול מה אתה רוצה ולפתור במהירות סכסוכים יכול לעזור בהפגת מתחים לדורות העובדים יחד על חקלאות וחווה. תפקיד חשוב של תוכנית שימור אדמות החקלאות הוא לתמוך בזכויות החקלאים בחוות על ידי פתרון סכסוכים בין חקלאים, חוואים, בעלי קרקעות ובני קהילות אחרות ובקביעה האם חוות עומדות בשיטות ניהול חקלאיות מקובלות. הקידום וההשתתפות בשווקי חקלאים מקומיים וחקלאים, כגון שווקי חקלאים ושווקי חקלאים, מסייעים לקידום קישורים בין קהילות.

יש מושבים אשר קבעו נוהל ליישוב סכסוכים לפתרון בלתי פורמלי של סכסוכים שעלולים להיווצר בקשר לחוות ופעילויות. במקרים משפטיים הכוללים פרקטיקות חקלאיות רגילות, יכול הועד של המושב לעבור לתהליך יישוב סכסוכים.

חשוב שנבצע תרגיל זה כדי להבין כיצד קונפליקטים משפיעים על הייצור החקלאי בכלל וכיצד הממשק בין חקלאות לסכסוך מתרחש בהתפתחות החברתית-כלכלית והכללית של האזור.
למידע נוסף על פתרון סכסוכים בתוך המשפחה בנושא בן ממשיך ואיך פותרים סכסוכים במשק חקלאי? יש לבקר באתר boostgroup.co.il

עלינו להבין את הקונפליקטים החברתיים ואת האופי החברתי של החקלאות אם הרחבת החקלאות אמורה להיות מכוונת ביעילות לקיימות ולניהול משאבי הטבע.

אני מאמין שאם אנחנו רוצים להגן על קיימות משאבי הטבע, הפרנסה והסביבה שלנו, עלינו לדאוג לאנשים ולפתור בעיות – פתרונות לניהול סכסוכים על מנת להגיע לפיתוח בר קיימא.

זיהוי מקורות נפוצים לסכסוך והבנת סגנונות נפוצים של יישוב סכסוכים הם המפתח לפתרון יעיל של סכסוכים. סוג זה של ניהול סכסוכים משמש כאשר מערכת יחסים עם האדם האחר נחוצה בסכסוך.

כשאנחנו עובדים יחד בחקלאות, אנו מקיימים באופן קבוע פגישות עסקיות שעוקבות אחר כללי ההגינות. זה ייתן לך הבנה כיצד להתנהג בכבוד ובכבוד כלפי האדם האחר בפגישות עסקיות חקלאיות.

כדי להפוך את החקלאות לגלויה יותר בקהילה שלך, חנך את האנשים, העסקים ואורחות החיים הקשורים לחקלאות כדי להעלות את המודעות לבעיות הקשורות לתחזוקת משפחות חקלאיות, שטחים חקלאיים, חוות ועסקים. הכן מלאי של החקלאות שלך כדי לעזור לתושבים להעריך את היתרונות של חקלאות, כגון מזון, מים, אנרגיה ומשאבים אחרים, ולזהות קרקעות מוגנות לניהול משק. על מנת לתמוך בפיתוח חקלאי, דשן במיוחד יפחית את הצורך לנסוע למרחקים ארוכים בחיפוש אחר מזון ומים ויקטין את מספר אזורי העדר. כאשר מחזיקים בעלי חיים בחוות, לכל חווה יהיה מרעה משלה והבקר יישמר באזורים מגודרים מוגבלים, שאינם כוללים נזק לחוות שכנות.

לדוגמא: סכסוכים יכולים להיווצר כאשר חקלאים ורועי צאן משתמשים באותה אדמה

כאשר עדרי פולשים לשטחים חקלאיים ופוגעים ביבולים, או כאשר מקורות מים נמתחים קשות. ישנן אסטרטגיות לקידום מכירת בעלי חיים, להקל על תכניות השימוש בקרקע ולביטול זכויות קניין בחוות לא מפותחות על ידי העברת בעלות ושימוש לרועים או לחקלאים קטנים. הגישות להפחתת סכסוכים כוללות את ההגדרה של שימוש קרקעי עירוני וחקלאי נפרדים, ביטול שימושים שאינם תואמים באזורים חקלאיים, הגדלת מספר המרעה ושימוש בקרקע לרעייה וניהול ופיתוח תוכנית שימוש בקרקע. בנוסף לפתרון סכסוכים הצבא מייצר מקומות עבודה לאנשים העובדים במבני צבא ואזרחים ומשתתף בחינוך האוכלוסייה בגישות חדשניות לחקלאות. אפשר להתחיל בארגון תמיכה בוועדות חקלאיות, שמטרתן להגן על אדמות חקלאיות, לשמור על האופי הכפרי, לתת לחקלאים קול ולקדם מפעלים חקלאיים. האופי הכפרי שהחקלאות שומר עליו ושומר עליו יכול לשמש גם כדי לעזור לערים להיות יותר ידידותיות כפריות. מצד שני, אתגרי החקלאות, ובמיוחד ההרחבה החקלאית, מובילים לחשיבה מחודשת של תפקיד ההרחבה החקלאית. לאור הביקורת הגוברת על השימוש בחומרי הדברה בחקלאות כאמצעי ליישוב סכסוכים, נראה כי נדרש לנקוט בגישה הוליסטית יותר להתפתחות חקלאות בת קיימא במזרח התיכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן