שמיכת פוך לחורף

winter-landscape-2571788

הטוג מציין את יכולתה של השמיכה ללכוד אוויר ולאחסן חום. כתוצאה מכך, ככל שהטוג גבוה יותר, כך השמיכה שלך יכולה לתפוס יותר חם ותישאר חם יותר. עבור שמיכות חורף, תרצה טוג גבוה בין 10.5 ל -15.

אתה יכול גם ללכת על שמיכת 3-in-1 כגון שמיכה Scooms הונגרית

מספר 3 ברשימה שלנו. אתה מקבל שמיכת קיץ ושמיכת חורף בשילוב, מה שהופך שמיכת פוך חמה במיוחד ללילות קרים. שמיכות פוך חדשות לא רק זוכות לדירוג TOG, אלא גם טוענות כי יש בהן חומרים מיוחדים המאפשרים לך לווסת את הטמפרטורה שלך.

בקיץ שמיכות פוך בשווי TOG של 4.5 מתאימות למזג אוויר חם

בחורף, השמיכה עם ערך tog של 13.5 ומעלה מבטיחה עמידות בחום מושלמת וגורמת לך להיות חם וקריר בלילות מושלגים. זה מגביל את השימוש בשמיכה לאורך כל השנה כאשר מזג האוויר משתנה והטמפרטורה עולה.

לשמיכה לכל ימות השנה

הפתרון הטוב והמשתלם ביותר הוא השמיכה לכל ימות השנה, המורכבת משתי שמיכות פוך, שמיכת 45-TOG ושמיכת 9-Tog המתאימה זה לזה, המעניקות לך ההזדמנות לבחור בין טמפרטורות שונות לכל עונה. 25 שמיכות TOG ו- 45 TUG אידיאליות ללילות קיץ חמים, במיוחד אם אתם ישנים חמים. השמיכות 13.5 TOG הן בעלות דירוג ה- TOG הטוב ביותר כשאתה נכנס למיטה קרה בחורף ואילו ה- 9 TOG אם אתה צריך שמיכת פוך בינונית או 45 TOG לאלו מכם שישנים חמים.

אם אתה אלרגי

אתה יכול לארוז שמיכת פוך דומה עם דירוג Tog זהה ומילוי סינטטי של ג'ון לואיס החל מ -35 ליש"ט. במקום הסיכון של ג'ק פרוסט להיחנק על בהונותיך, אתה תהיה לכוד בתוך שמיכת פוך חמה במיוחד. 13.5 האוגדות מרגישות חמות כשאתה בחוץ עם רדת החשכה ומספק שמיכת פוך לכל השנה המכילה שמיכת פוך של 45 ושמיכה עם 9 כפות המכופתרות יחד בצורת 135 צירים, מה שהופך אותה לשמיכת פוך הניתנת להתאמה לכל השנה.

רק בגלל ששמיכה קלה לא אומרת שהיא לא מספקת חום

זוגות המעדיפים רמה אחרת של חמימות לילית יכולים להציע שמיכות פוך עם דירוג טוג שונה משני הצדדים. ניתן לשלב שני שמיכות פוך, אחת לקיץ (4.5 ק"ג) ואחת לסתיו (9 ק"ג) ליצירת חורף (13.5 ק"ג) במידת הצורך.

אם לא הצלחת להחליף את שמיכת הקיץ שלך בשמיכת החורף שלך

שמיכת לילה לילה 135 יחד היא אופציה עבורך. האפשרות הזולה ביותר היא לקנות שני שמיכות פוך – אחת בקיץ 45 טוג ואחת בסתיו 9 טוג – והזול ביותר הוא פשוט לקנות את שניהם. ודא שהשמיכה לכל ימות השנה מגיעה עם שקית אחסון נוחה, כך שתוכל לארוז שמיכת פוך נוספת כאשר אינך משתמש בה.

מילוי השמיכה תלוי עד כמה

היא קלה או כבדה, ודירוג ה- TOG שלה מודד עד כמה היא מרגישה חמימה. בקיץ, אולי תרצה להשקיע בסדינים שקופצים בקלות, אך עליך לעשות זאת אם השמיכה שלך תלויה אם אתה ישן חם או קר. מה שמגיע עם שמיכות פוך TOG של 135 דולר בטוח יחמם אותך בחורף.

אם אתה רוכש שמיכת חורף

זהו כלל אצבע טוב לחפש שמיכות פוך המסומנות ב- 10-135 TOG (אם אתה ישן חם, אולי תרצה לעלות קצת יותר גבוה). TOG מייצג את האיכות התרמית הכוללת של השמיכה ומהווה מדד לחום, כגון סולם ריכטר לרעידות אדמה או סולם סקוביל, המודד את חום הצ'ילי. קנה עכשיו PS 120 ב- Eve HasItem פריט השוואת מחירים סוחר PS מחיר קנה עכשיו HasItem Slumberdown עונת שמיכת שמיכה 145 TOG עונה דרך מצוינת לוודא שיש לך את ה- TOG הנכון בכל תנאי מזג האוויר מבלי שתצטרך לשלם יותר!

עם זה אתה מקבל שמיכת 45 טוג 'לקיץ ושמיכה של 105 טאג' לאביב ולסתיו

כך שתוכל לתקן אותה ללילות חורף קרים. אם אתה אוהב את המראה וההרגשה של פשתן, אז כיסוי המדבקות של המצנח שווה מבט ותחושה: חמאה רכה, קלילה ואוורירית, רכה לכביסה, פשתן הפשתן ידידותי לסביבה, בעל תכונות מיקרוביאליות טבעיות, עמיד ועמיד מבודד ונשאר חם בחורף וקריר בקיץ. PS 24.39 באמזון | HasItems | השוואת מחירים | פריטים | סוחר | PS מחיר | קנה עכשיו (HasItems) סימבה היברידית שמיכת פוך 105 ביחד שמיכת השמיכה ההיברידית של סימבה מופיעה בסבב השמיכות הקיץ הטוב ביותר שלנו.

כרוך בפינות ועשוי כותנה טהורה

100 אחוז מוברשת, מה שאתה מעדיף, כיסוי שמיכת פוך זה בדיוק בשבילך. אחרי שבזבזתי הרבה כסף על כיסויי שמיכת פוך לאורך שנים, אני עדיין מחפש את זה שאני הכי אוהב. הרעיון מאחורי השמיכה הוא לשנות עד כמה המיטה שלי נוחה.

בחודשי החורף אתה צריך לבחור את שמיכת החורף הנכונה אם אתה רוצה להישאר חם ונוח

אבל יש כמה דברים שאולי לא חשבת עליהם. כדי לעזור לך, במדריך זה ריכזנו רשימה של דברים שאתה צריך לשקול עם שמיכת חורף לפני שאתה בוחר אחת, כולל שמיכות פוך. ההיבט הראשון והברור ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שמיכת פוך חורפית הוא דירוג ה- tog.

עבור מידע בתחום של שמיכת פוך לחורף כדאי לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן