מטבעות קריפטו מומלצים 2021

bitcoin-3014614

בריאן קלי, מומחה שוק ידוע ומייסד BKCM LLC, חברת השקעות המתמחה במטבעות דיגיטליים, מכנה את Bitcoin Cash מטבע קריפטוגרפי. במקור הביטקוין נועד כמזומן דיגיטלי אך ספקולציות הובילו ליצירת מטבע מטבע אחר, ביטקוין מזומן, שהוא גרסה של ביטקוין.

קבוצה שרצתה שהביטקוין יישאר כספי אינטרנט

חילקה את הביטקוין (או "הוזל", בז'רגון הצפנה) ויצרה את מטבע החילופי Bitcoin Cash, גרסה של Bitcoin. למרות שמחיר הביטקוין היה תנודתי והוא עדיין מטבע מתאים, תומכיו של ביטקוין קאש טוענים שזו הייתה הנקודה של הביטקוין מההתחלה. חובבי הקריפטו עדיין מנסים להבין מה יהיה הביטקוין הבא ומהו המטבע הקריפטוגרפי הטוב ביותר שהם יכולים לשים עליו.

אלטקוינים הם השקעה בסיכון גבוה בהשוואה לביטקוין, המטבע המפורסם ביותר וסטנדרט הזהב הנוכחי עבור השקעות מטבעות קריפטוגרפיים, אך בשוק שור הם יכולים להניב תשואות גבוהות.

במאמר זה נדון בעשרה מטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר שקרנות הגידור טוענות שאתה יכול להשקיע בהן

אם ברצונך לדלג על הניתוח המעמיק שלנו של מטבעות קריפטוגרפיים אלה, עבור אל חמשת המטבעות הקריפטוגרפיים הראשונים שלדברי קרנות הגידור. אתה יכול להשקיע. עיין גם ברשימת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים שלנו לשנת 2021 והשקיע היום.

המטבע הקריפטוגרפי הראשון בעולם הגיע לשיא חדש באפריל

כאשר מחיר הביטקוין בשוק היה 4,724,005 PS4, אך הרגיש את מלוא משקלו של הקריפטוקראש שבא בתחילת מאי. מחירו הנוכחי הוא PS2.835.205, עלייה של 27% או 27,734% תוך 12 חודשים. עם שווי שוק של PS523B, ביטקוין ביסס את שווי השוק היקר ביותר, וסלל את הדרך לאחרים.

זה אולי הקריפטוגרפי הוותיק ביותר, אך הדומיננטיות שלו בשוק עדיין חיה. המטבע הקריפטוגרפי הראשון בעולם ממשיך להתאושש מהמכה שספגה טסלה בסין, שזינקה ב -8.72% בשבוע האחרון ו -16.1% ב -24 השעות האחרונות.
על מנת לבדוק עוד מידע בתחום של מטבעות קריפטו מומלצים 2021 כדאי לגלוש לאתר https://bigshotnews.net/category/קריפטו/

נכון לינואר 2021, יש לה שווי שוק של 10.1 מיליארד דולר ושווי סמלי של 15,388 דולר, מה שהופך אותה לקריפטוגרפיה הגדולה בעולם. עד ינואר 2020, שווי שוק של Cardano היה 9.8 מיליארד דולר ו- ADA נסחרה ב -0.31 דולר.

מטבע בינאנס הוא סוג של מטבע קריפטוגרפי שמאפשר לכם לסחור בבינאנס מבלי לשלם עמלות, אחת מחילופי המטבעות הגדולים בעולם. מאז השקתו בשנת 2017, Binance Coin התרחב כדי להקל על המסחר בבורסה.

ניתן להשתמש ב- Ripple ליותר משליחת XRP עם מערכת התשלומים המבוזרת שלה

מכיוון שאין לה מגבלת אספקה ולא ניתן לכרות אותה כמו Bitcoin או Ethereum שרבים רואים באחד מיתרונותיה מבחינת מהירות ועלות. Ripple, שהוקמה על ידי אותם מייסדי חברת עיבוד התשלומים Ripple Digital Technologies, משתמשת בפלטפורמה שלה כדי להקל על החלפת מטבעות מסוגים שונים, כולל מטבעות פיאט ומטבעות קריפטוגרפיים מרכזיים אחרים.

ב- 26 באפריל, חברת Fintech השוויצרית 21shares AG הודיעה כי מטבע הצפנה הכוכבי יירשם בבורסה השוויצרית כמוצר בבורסה עם עמלת השקעה שנתית נמוכה.

מטבע בינאנס מדורג במקום התשיעי ברשימת 10 המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים שלנו להשקעה, על פי קרנות הגידור. ניתן להשתמש במטבע בינאנס לעסקאות בפלטפורמת הצפנה של מט"ח.

מטבע בינאנס

הוא מטבע קריפטוגרפי שימושי הפועל כאמצעי תשלום ואין עמלות למסחר בבורסת בינאנס. מטבע בינאנס משתמש ברשת מבוססת בלוקצ'יין המבוססת על קריפטומכניזם ההוכחה. Binance היא אחת הבורסות הדיגיטליות הגדולות בעולם ומטבעות Binance הופכים פופולריים יותר ויותר, כמו Binance עצמה.

Ethereum

הוא המטבע הקריפטוגרפי הגדול ביותר מבחינת שווי שוק ונפח, והגיע לשיאי שיא המונעים מהעניין המוסדי הגובר. זו הייתה המטבע הקריפטוגרפי הראשון שהציג חוזים חכמים, המאפשר למפתחים לפתח יישומי שולחן עבודה ומובייל מבוזרים המופעלים על ידי טכנולוגיית הבלוקצ'יין. Ethereum שמרה מזה זמן מה על מעמדה בקרב מטבעות הקריפטוגרפיים המובילים עם צוות משקיעים נאמן שמבטיח את הפלטפורמה.

עד ספטמבר 2020

Ethereum, המטבע השני בשווי השווי הגדול ביותר לפי שווי שוק ונפח, שווי שוק זינק ב -60% מ -25 מיליארד דולר ל -40 מיליארד דולר. שבוע לאחר מכן, אית'רום זעזעה את המשקיעים כשהגיעה ל -410 דולר והמשיכה לעלות יחד עם הביטקוין בנובמבר.

ביטקוין

המטבע החופשי הידוע ביותר ותקן הזהב הנוכחי להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים, הוערך ביותר מ -1,300% מאז שנת 2017. אך יותר מתריסר מטבעות קריפטוגרפיים אחרים עלו על ביטקוין, עם עליות שנעו בין 3,300 דולר ל -36,000 דולר. באותה תקופה. אם המגמה החיובית הזו תימשך עד 2021, נוכל לראות ETH שורי.

עם זאת

ברשימה זו ישנם פרויקטים רבים אחרים של קריפטו שמעניינים ושווים מבט. עם מטבעות קריפטוגרפיים חדשים כמו Safemoon, Chia ו- Spring Day, נעדכן באופן קבוע את רשימת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים. לעת עתה אנו עוקבים אחר מדריך שווי השוק לספקי מטבעות קריפטוגרפיים מובילים. זכור כי מטבעות קריפטוגרפיים הם סוג נכסים נדיף, לכן השקיע רק את מה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד. למעשה, הוא פגיע הרבה יותר מכל השקעה אחרת, שכן ערכם של כמה מהמטבעות הקריפטוגרפיים הגדולים עולה ויורד מאוד. באופן כללי, תוכל למטב את הפרטיות, היתרונות והמהירות על ידי בחירת המטבע הקריפטוגרפי הטוב ביותר. הקריפטקוין הטוב ביותר לשנת 2021 הוא נכס דיגיטלי המדגים יתרונות מעשיים והופך אותו לשחקן משבש נפץ בעולם הפיננסי המבוזר (DeFi).

מביטקוין ואת'רום ועד דוגקוין וטת

ישנם אלפי מטבעות קריפטוגרפיים שונים שיכולים להכריע אותך בדיוק כשנכנסים לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים. להלן עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים שיעזרו לך להתמצא, בהתבסס על שווי השוק שלהם (הערך הכולל של כל מחזורי המטבעות). בעת בחירת מטבע קריפטוגרפי לרכישה, עליך לבחור את הארנק הטוב ביותר בו ניתן לאחסן את הנכסים הדיגיטליים שלך ולזהות את המטבע הטוב ביותר למטרותיך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן