איך עושים עבודות אקדמיות?

daisy-2313971

Can Get הוא כותרת ספרו של הוצאת אוניברסיטת ג'ונס הופקינס: "איך להצליח באקדמיה", הוא מדריך לסיום לימודים ולהתחלת קריירה אקדמית. הוא מתאר מה המשמעות של זיקוק ושילוב של ידע בתחום דיסציפלינה או תחום, אילו מקורות ידע חשובים וכיצד לעסוק בתחומי עבודה שונים, כולל הוראה. כשאתה קורא את התיאור הבא, עליך לשקול כיצד תפקידים ומשרדים שונים קשורים לחלק המועדף עליך בעבודה במדע ולהתרחק ממשרות הקביעות שאתה מקווה להימנע מהן. זה כולל דיון בסוגי המחקר השונים, כיצד להשתמש נכון במקורות בעבודה מדעית (כגון ספרים, כתבי עת, עבודות מחקר וכו ') וכיצד להימנע ממלכודות הרגילות של כתיבת מכללות.

בקש מהיועץ האקדמי או מהמשרד שלך ארגונים מקצועיים שאליהם סטודנטים בתחומך יוכלו להצטרף

אם יש ארגון מקצועי שאתה מעוניין בו, כמו האגודה האמריקאית לקידום מדע (AAAS), ראה כיצד תוכל להסתבך ולהגיע למי שעובד עבורם. הזדמנויות כאלה שעשויות להתקיים בקמפוס כוללות התמחות, מלגות ועבודה מבוססת פרויקטים וחוזים. השתמש בכל האפשרויות המוצעות לך, גם אם הן נשמעות לא רלוונטיות לתחומי העניין שלך (למעט, כמובן, עבור פוסט-דוק).

כשמתכוננים לחיפוש העבודה שלך

עיין בקישורים הרלוונטיים לחיפוש עבודה אקדמי ושקול להשתתף באחת מהסדנאות הרבות שמתוכננות לתלמידי דוקטורט בשוק העבודה האקדמי בכל סמסטר. כדי לשמש ככלי לפיתוח קריירה, המשך לקרוא כמה שיותר פרסומות דרושים כדי להבין מה המוסדות מחפשים ומה הם מוכנים לשלם.

למעשה

במכללה בה תרצו ללמוד יכול להיות כזה, או שתמצאו מוסד מקומי המציע קורס באנגלית אקדמית. אם אתה מעוניין במשרה אקדמית בחו"ל וסקרן כיצד זה לעבוד במדינה או במדינה מסוימת, אנא בקר בדף העבודה והלימודים בחו"ל. אתה יכול לעשות חלק מלימודיך מהנוחות של הבית שלך, אך לרוב תצטרך לנסוע.

מה שמעסיקים מחפשים הם הכישורים המביאים אותך למקום העבודה

ומה שמעניין מעסיקים פוטנציאליים הוא כיצד אתה מוכיח שכישוריך, כולל הכישורים בהם השתמשת בעבודת הדוקטורט שלך, חלים על צרכיהם. למעשה, לא רק שאתה מסתבך, אלא אתה שואף לתפקידי מנהיגות, גם אם זה מכריח אותך לעבוד קשה יותר. זה יכול לכלול עבודה עם מפלגה אחרת או קבלת תפקיד כמו קצין קשר אקדמי. כשאתה בודק את קורות החיים שלך, תסתכל על מעסיקים, אבל אתה לא מתייחס רק לעצמך.

למד כיצד אוניברסיטאות מפסיקות לעשות זאת עבורך כשאתה לא רוצה, וכיצד הן עושות זאת למען הסטודנטים שלהם.

הכרזת עבודתך

היא צעד מצוין בקריירה האקדמית שלך, ואם אתה יכול לתמוך בסטודנטים לתואר דוקטור או פוסט-דוקטורט, מוטב שתחקור זאת. מלגות הן הזדמנות נהדרת ללמוד על סוג העבודה שאתה עושה, על השיטות בהן אתה משתמש והמיומנויות שאתה מלמד. נסה לפרסם את המאמרים שלך בכתבי עת באיכות גבוהה ולשתף באופן פעיל עם מדענים אחרים בשיתוף פעולה בכנסים. כשאתה מדבר על עבודת הדוקטורט שלך, אל תחזור על הטיעונים שלך לתיאוריה החדשה שלך; ללמד מיומנויות.

אם אתה מרוויח 3 נקודות זכות עבור המחקר או הלימודים העצמאיים שלך

אתה מצפה להשקיע זמן דומה כמו בקורס רגיל בקמפוס 3. אם אתה זוכה להתמחות במהלך סמסטר אקדמי, עליך לעשות זה באותו אופן כמו בקורס אשראי רגיל בקמפוס 2 וצפה לעשות את זה במשך 3 שעות אשראי בשבוע, או למספר שעות בשבוע אם אתה מבלה תקופה דומה בקורסי אשראי רגילים בקמפוס 3.
למידע מורחב בנושא של עבודות אקדמיות ואיך עושים עבודות אקדמיות? עליך להעיף מבט ב- smarter.co.il

אם אתה עדיין בבית הספר לתארים מתקדמים או מחפש עבודה באופן פעיל

הגיע הזמן לשקף את ניסיונך באקדמיה ולאסוף מידע על תיק העבודות האקדמי שלך ועל מסלול הקריירה הפוטנציאלי שלך במדעים. אם לא חשבת כיצד לעבוד על זה, עליך לקרוא זאת בכדי להבין את חשיבות התיק האקדמי שלך. תיק אקדמי מפותח יעיל להצגת עבודתך בכנסים. לכן, חשוב להפליא שתהיה תוכנית ב 'על מנת שתוכל לעשות חשבון נפש על הפרסום ולצבור ניסיון שימושי אחר, שיכול לנוע בין העולם האקדמי להצגה בדיונים עם מפקחים מדעיים וועדות מימון.

אחד הדברים שאתה יכול וצריך לעשות

כדי להכין את עצמך הוא להגדיר את התשוקה שלך, לחקור את תחומי העניין שלך במדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM) ועבודה לא אקדמית, ולחשוב איך מדען ש לא בתחום שלך יכול לשאול שאלות מדוע אתה שואל אותם. אמנם לא ניתן ליישם את התצפיות והתובנות המשותפות על כל המוסדות, המחלקות או הפרופסורים, אך הם יכולים להשפיע על הבנתך המתהווה בעבודת המדענים שלך ולעזור לך להחליט אם מסלול הקריירה שלך הוא המתאים לך ביותר. התחל בתשובה לשאלות אלה על ידי השתתפות פעילה בענייני האוניברסיטה ובחינת עבודתך האקדמית. מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך כלא אקדמאית ומה אתה הכי אוהב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן